Zapraszmy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania, dotyczące wielu aspektów usługi najmu w HLS Cars.

 Na czym polega 12 miesięczny wynajem HLS Cars?

W 12-miesięcznym abonamencie HLS Cars przekazujemy Ci do używania przez okres 12 miesięcy wybrany przez Ciebie, fabrycznie nowy i bogato wyposażony samochód pochodzący z polskiego salonu i objęty gwarancją producenta przez cały okres najmu. Wysokość abonamentu jest niezmienna przez cały okres najmu wynikający z umowy, więc zawsze wiadomo ile należy w danym miesiącu zapłacić.

 Jakie świadczenia są zawarte w cenie abonamentu?

W zależności od wybranego wariantu (pakietu), w stałej miesięcznej kwocie abonamentu zawarte są następujące świadczenia:

  • abonament Standard: fabrycznie nowy i zarejestrowany samochód z możliwością wynajęcia nowego już po 12 miesiącach, limit 36 tys. km rocznie oraz gwarancja fabryczna w całym okresie najmu,
  • abonament Komfort: świadczenia zawarte w abonamencie Standard oraz dodatkowo pełne ubezpieczenie AC, OC, usługa assistance, samochód zastępczy oraz zarządzanie szkodami,
  • abonament Komfort Plus: świadczenia zawarte w abonamencie Komfort oraz dodatkowo przeglądy i obsługa serwisowa w ASO, nowe opony zimowe wraz z ich sezonową wymianą i usługą ich przechowania.

 Czy wymagana jest przedpłata abonamentu (tzw. wpłata własna) i na czym ona polega?

Jedną z możliwości, które oferujemy, jest możliwość dokonania wpłaty własnej (tj. przedpłaty abonamentu), która odpowiednio pomniejsza całkowitą kwotę należnego abonamentu za cały okres najmu. Dzięki temu, że płacisz z góry część kwoty całego abonamentu możemy zaoferować Ci najbardziej atrakcyjne warunki finansowe wynajmu, a Twoje pozostałe miesięczne płatności z tytułu abonamentu są naprawdę niskie.

Przy abonamencie 12-miesięcznym dajemy Ci możliwość dokonania przedpłaty w wysokości 0%, 5% albo 10% ceny samochodu. Ty decydujesz, który wariant jest dla Ciebie najbardziej korzystny.

 Jakie samochody są dostępne w ofercie HLS Cars?

Oferujemy do wynajmu nowe, bogato wyposażone samochody wszystkich segmentów, wielu znanych i renomowanych producentów.

 Co się dzieje po zakończeniu najmu?

Po zakończeniu okresu najmu, na jaki została zawarta umowa, masz do wyboru następujące możliwości:

– zrezygnować z dalszego wynajmu i ponownie skorzystać z naszych usług w dogodnym dla Ciebie czasie, albo

– zawrzeć kolejną umowę najmu na 12 miesięcy i wynająć nowy egzemplarz dotychczasowego modelu samochodu, albo

– zawrzeć kolejną umowę najmu na 12 miesięcy i wynająć nowy egzemplarz dowolnego modelu samochodu z aktualnej oferty HLS Cars,

– za naszym pośrednictwem nabyć użytkowany samochód na własność.

 Jaki jest limit kilometrów?

Podstawowy limit kilometrów to aż 36 tys. km rocznie. W razie potrzeby limit ten może zostać podwyższony przed zawarciem umowy najmu w drodze indywidualnych ustaleń.

 Co się dzieje w razie przekroczenia uzgodnionego limitu kilometrów?

W przypadku przekroczenia ustalonego w umowie najmu limitu kilometrów, za każdy dodatkowy kilometr naliczana jest opłata, której wysokość jest określona w tabeli opłat dołączonej do umowy najmu.

 Czy wynajętym samochodem można wyjeżdżać za granicę?

Umożliwiamy wyjazd wynajętym pojazdem poza granicę Polski, przy czym ze względów bezpieczeństwa każde przekroczenie granicy wymaga uprzedniej zgody HLS Cars wydanej na wniosek Najemcy, zgłoszony co najmniej 72h przed planowanym przekroczeniem granicy Polski. Zgłoszenie zamiaru wyjazdu oraz udzielenie zgody odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 Czy można wynająć tylko samochód, który jest pokazany na stronie www.hlscars.pl?

Na naszej stronie www.hlscars.pl prezentujemy jedynie część samochodów z naszej szerokiej oferty. Jeśli nie znalazłeś na niej swojego wymarzonego samochodu, po prostu skontaktuj się z nami, a nasz doradca przedstawi Ci naszą pełną ofertę i pomoże w dokonaniu wyboru.

 Skąd można odebrać i gdzie należy zwrócić wynajęty samochód?

Standardowo każdy samochód jest wydawany i powinien być zwrócony pod adresem siedziby oddziału HLS Cars przy ul. Połczyńskiej 10, 01-378 Warszawa, w godzinach 10.00 – 17.00. Po wcześniejszym uzgodnieniu i za dodatkową opłatą możliwy jest odbiór samochodu i jego zwrot w innym miejscu na terenie Polski.

 W jakim stanie należy zwrócić samochód po zakończeniu najmu?

Każdy samochód jest wydawany przez nas w stanie określanym jako „fabrycznie nowy”, jednak mamy świadomość, że po 12 miesiącach użytkowania jego stan techniczny lub wizualny nie będzie taki sam jak na początku. W związku z tym rozumiemy, że podczas zwrotu samochodu jego stan może być pogorszony, jednak powinno się to mieścić w granicach tzw. „normalnego zużycia” wynikającego z normalnego, prawidłowego użytkowania samochodu przy zachowaniu należytej staranności w tym zakresie. W celu obiektywnej i uczciwej oceny wszelkich uszkodzeń lub zniszczeń zawracanego pojazdu korzystamy z zasad opisanych w publikacji pt. „Przewodnik zwrotu pojazdów” opracowanej przez Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów, który jest dostępny na jego stronie www.

Niezależnie od tego w każdym przypadku zwracany samochód powinien być czysty wewnątrz i na zewnątrz, oraz zatankowany minimalną ilością paliwa, tak by nie paliła się sygnalizacja rezerwy paliwa.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w twojej przeglądarce.   Zamknij